kryssningen :).. & lite bilder.

gick upp vid nio, hämtade hanna hemma hos henne vid halv elva. sen bar de av mot gävle, gick på bussen där, segt men gick skapligt åh åka endå, va framme vid tre. men fick inte checka in förns kvart i 7. så kan ju säga att de va ENORMT roligt åh sitta där åh vänta i fyra tim!! hade absolut inge damp alls på tobias och stefan efter den tiden.. iaf, efter de så fika vi och väntade en timme till innan vi fick kliva på båten. men sen så va vi te hytten, den va skaplig tycker jag iaf, ganska så najs hade fönster och skit. va upp och käka sen, och kolla taxfreen och checka båten och jaa allt och inget gjorde vi. HAHAHAH men hannas kommentar i hytten va endå den bästa. vi sitter i sängen på natten " alltså jag har druckit två redbull.. och endå e jag trött?! ^o " hihi skit söt va hon. sen så vare så här att stefans HAND ploppa ur sängen, och sen stefans FOT, då sa jag så här att jag skulle putta in han när vi la oss, men jag gick på toa och sen glömde jag de. så efter ett tag när vi lagt oss kom han flygande ner från våningsängen HAHAHHA så jävla fuuult!!

 aja, vaknade vid sex och checkade finland ;) haha fast bara genom fönstret vi orkade inte gå upp, och de enda jag kommer i håg e nå grått (a) haha. sen så somna vi om och vAaknade vell.. lite senare, kommer inte i håg när. men då va vi upp och käka sen taxfreen, och lite över allt va vi vell. vid sju tiden gick vi av båten, och sen te bussen direkt då. bussen hem gick ganska snabbt och va skaplig iaf. haha hade ju lite kul. sen så varee bilen hem hade också a skapligt kul, eller hanna hade vell som skulle skicka en låt och jag fick ungefär 100 andra som hon döpte om till den låten, och de sluta me att jag aldrig fick den ? ;D höhö. kryssningen va iaf så klart underbar efter som den va med världens bästa, & bara så alla vet älskar jag henne mest :)

slagsmål i väntan på båten

i väntaaan på båten.

hanna åker skoter ;)

sötan själv :)
    
BÄSTAVÄN. katrine<3hanna


Kommentarer
Postat av: johannaliindrroth

HAHAHHAHAHHAHHAH jag sitter här och asgaaarvar och grinar sönder för att det är så jävla kul hahahhah astefan kom flyygande hhaahahhahahha garvar fortfarande !! :'''''''''''''''d hahahhahahah :') <3

2009-10-31 @ 00:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0