helgen... KRYSSNING I MORGON

inte uppdaterat på ett tag men ;p i fredags så vare ju matte prov, kändes vell som om att man chansade sig i genom bra nog, men ett G iaf lär ja ju ha :o men de jag inte kan så bra e ju typ gånger minus minus plyuss fan ja såpn skit och de va ju typ mest sånt :o aja skit samma. slutade lite tidigare skulle ta kvartitvå bussen hem, och precis när den kom så vart de lite ändrat så jag lära upp te emma och vänta på hon, sen åkte vi hem till henne och åt, sen sov hon hos migg och anna kom också ner och sov här. sen på lördaaan så åkte dom hem, och de hände inte så mke mera, på kvällen va ja upp te lingbo me simon, didrik och kim och träffa bra många där. sen på söndaaan så åkte jag hem te älsklings hanna, vi kollade på film och myste :) sen på söndan så fixa vi lite, och sen va vi fram en sväng och sen så åkte jag till anna, har sovit där till i dag. men hemma nu, blir vell duscha, kanske städa rumme lite och packa. OCH SEN I MORGON TAGGAR JAG KRYSSNING MED BÄSTAVÄN!

jag förstår inte att jag gör om de,
när jag vet att du tar åt dig..

27/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0