grattis till rebecca, jesse , tobias och säkert någon mer som fyllt under veckan. höhööhöh

skolan har varit helt okej, slutade faktist vid två. men lära ju vänta på bussen då, aja vid halv fyra var jag alltså på väghem. också blire självklart nå jävla fel på bussjäveln skapligt lack vaaart ja då iaf! hata sönder den, stog där i typ en timme fan -.- ne inte direkt då men kändes fan som så, 20 min iaf?:o hem sen. kom lite folk efter som tobias fyllde år. jennifer och johanna var hääär :) topppen. åkte till hanna sen, typ petter, christoffer, leo? haha kom dit iaf. sen åkte dom, men petter blev kvar.  vi gjorddeee inte så mke. hem sen, inte gjort nånting. käka och nu har jag piss jävla ont i magen :( fyfan, visste att jag inte skulle ha ätit!. iaf så nu ska jag sova. godnatt

va är de för fel påmig?
kan inte förstå att jag faktist trodde dig.

9/10

Kommentarer
Postat av: Annelie

KOnstiga bussar som går sönder ;)

2009-10-12 @ 12:14:09
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0