frisk nu

inte skrivit på ett bra tag, men har vell endå inte haft så mycke åh skriva. är frisk iaf :) och i lördags så va ja te valbo och köpte en jacka, och så fick jag ett par pjäääxor av mammmi :) efter de så åkte jag hem tlll hanna, vi ba tog de lugnt sov där. på söndan åkte ja hem på kvälllen, MÅNDAG vare skola, men de gick skapligt endå. va typ matgrej ? så slapp bra me lektioner. fast de va vell kanske inte så kul åh stå åh skala morätter i två timmar heller men? ajaaa. hem till hanna då efter skolan, sov hos henne. haft hemstudiedag i dag. fast hade inga läxor jag ;) bara i spanskan och den gjorde ja i skolan. men vi har ridit och jag har ont i rumpan :o och sen så tog vi sexbussen fram, va på konfa. och jag tror jag kommer ångra det som fan :p haha. har iaf kollat snart en halv film med mamma, men hon försvann. haha så får vell kolla klart den sen blire dusch tv och sängen. godnatt :)

jag tänker på dig, det,  
och allting vi bara  gjort.

20/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0