fortförandesjuuk

typ inte gjrot nånting mer en tv och sovit :) hostan har blive lite bättre tror ja, menhar börjat rinna i ögona ;s och sen så har jag blivit värsta snorig i gen så kommer på svårt åh sova känner jag på mig. JIPPPI. verkligen, jag har tråkigt som satan och vill ut och leka eller nånting, men vet inte om jag ens skulle orka de, höhö. föresten blev jag enormt sugen på sprite nu, a de skulle inte sitta helt fel. mitt internet har föresten börjat cp skit mke på senaste tiden, typ hackar och segar och dampar på alla sätt och vis :o döda det. föresten så är mina gratis sms slut, blev ledsen när jag märkte de :o fast blev skappligt glad i gen när jag märkte att det endå inte drog nå pengar på åh skicka sms?:D föresten de har börjat komma spindlar och de gillar vu inte :( har nyss kollat massa bloggar, och snart blire scrubs så hejdå.

du är i stortsätt borta från mig nu,
men de kommer stunder då de endå blir du.
15/10

Kommentarer
Postat av: masood

hur ofta är du sjuk :O

2009-11-13 @ 00:26:18
Postat av: Anonym

inte ofta ;)

2009-11-13 @ 01:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0