torsdaag

idag så vare unegfär så hära * nära på att jag skulle vara hemma, men så blev de inte i dag heller. för duktig som jag är tog jag till och med idrottskläderna och drog ut till bussen. va ombytt och va med helaa tin i början. och sen så säger den där fan att hon inte tyckte den här lektionen var godkänd. och sen att för att man ska gå G måste man ha varit med på mer en hälften av alla lektioner.. + de där som står på papret. ombytt vara med, visa att man gör allt man kan, med posssitiv inställning och blablabla.. men i 7:an då jävlar sa hon att bara man var ombytt och typ med, så hade man iaf ett G men nej nu äre annat. ganska lack va ja, hade ju lika gärna kunna skippat lektionen helt isf. fyfaan. iaf så äre jobbigaste dan på veckan torsdagar. fan åt helvete med dom.. skit mke lektioner hela tin typ O.o NO två gånger vafan? aaa. hem efter skolan iaf, städa lite. sen sov en sväng. har föresten kollar andraavenyn och riverside avsnitten också har jag kollat klart på män som hatar kvinnor ;) haha, stolt. oooch sen så äre så här att i morgon fyller tobias sju blir stor kille! höhöhö, enormt. a godnattt (:

jag tror du har valt,
därför,tänkte jag inte gräva ner mig för mke.

8/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0