sjuuuk:o

inte uppdaterat på ett tag, höhö inte orkat. men har inte hänt så mke heller. va ju med hanna, och de är aldrig fel :) vi gjorde vell lite allt och inget. meen sen på söndan vart jag total hängig, på kvällen va jag så här att jag inte orka nånting och va skit varm och frös, och jävligt täpt och ont i halsen,  osv...  men jag tänkte inte vara hemma på måndan efter som de skulle komma någon snickare ofta jag vela vara hemma då liksom? :o men iaf på morgonen på måndan så fick de bli så endå. va lite bättre så här i kroppen, fast börja hosta också ist -.- . mmmmmmmmm, hände alltså ingenting dom dagarna. och sen i dag så fick jag ju också bli hemma, känner mig ganska pigg, är varken varm eller fryser. inte så jätte täpt, men fortförande ont i halsen och har hosta. lär vell bli hemma i morgon också, men skulle fan nästan vilja gå te skolan O.o föresten så lär den där jävla no/svenska skiten va klar tills på typ fredag? och inte e jag klar med den elle, och inte kan jag hålla på med den heller, efter som den ligger på skolans datorer (; höhöhööh. så fint vare med de. MEN SNART ÄREEEE LOV :D

att du inte bara kan säga som de är.
men jag har börjat förstå nu, och det blir inge mera.

13/10


Kommentarer
Postat av: Hemska Monica

Hej stumpan, nu är du hemma tills du blir frisk så ordnar jag någon extra dag till dig att göra färdigt arbetet. Är man sjuk så är man.

Jättekram Hemska Monica :-)

2009-10-14 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0