veckan tyyyp (:

skrev klart NO uppsatsen och lämnae in den ibörjan av veckan! :) men sen hade jag hkk prov i tisdags, vilket jag trodde var nästa tisdag, men jag tror det gick hyffsat bra endå, fast haha... skapligt mycke gissningar :D ajaa, har skrivit klart SO uppsatsen, ska fixa så jag kan redovisa den i morgon. Sen lär jag slönga i hop nån sån här nyhets grej också -.- KUL de. i går vare frilufs dag, SEGT som fan. gick till ulvsta typ, as segt ;( men min mamma var faktist snäll iaf + på de :) seeen så, har jag nog varit framme någon kväll. och jaa sak samma, i morgon blire mys hemma hos edwina, hanna blir också me tror ja :) inattt när jag inte kunna sova, så ritade jag helaaa mina ben, de vart jätte fint :D haha. men ikväll blire sova tidigt som sataaan, nu blire plugg :) eheee, men smsa tycker jag.

bara låt mig va, vet inte varför,
men blir så sjukt irriterad på dig utan anledning.
19/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0