veckan typ.

veckan har varit upp och ner. hänt lite allt och inget, men hade utvecklingssamtal i dag, gick bra tyckte jag. men mamma lacka efter vetefan varför :s jadu. sen så har ja iaf fått word fixat nu, så har skrivit lite på ena uppsatsen, ska fortsätta med resten sen. C-laget tog sprutan i dag :) massa folk som har ont :D HAHHAH sucker. glad fan att jag inte tagit den. har sovit över ganska mke dne här vekcan tror ja :o sug sönder! men iaf, jag kan itne sova. men ska frösöka mera nu.. godnatt OCH ALLA OCKELBO BARN

jag håller inte på me christoffer
jag håller inte på med didrik
jag håller inte på me kim
jag håller inte på me timmy
OCH nej de e inge fel på dom. men vi håller inte på i vilket fall?
och jag gillar dom som kompisar, de e så de e förstå de!!

du får tro vafan du vill, 
för jag skiter i vilket.
12/11 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0