hemma från skolan i dag

inte skrivit på ett tag. MEN i tisdags så va ja me hanna hem efter skolan, sen va vi på konfa. SKIT KUL, enormt verkligen... sen onsdag så efter skolan lite senare på kvällen kanske de heter va ja till edwina en sväng, vi skulel plugga lite hahah de blev mke plugg :D och sen så i dag så har jag varit hemma, för sov över lite.. och sen så hade jag ont i magen ocksåå O.oo . hade tänkt ta tag i den hära gamla NO uppsatsen och göra klart den som skulle va klar för länge sen så ja kan lämna in den, och sen börja me den hära SO uppsatsen som ska in om ett tag. MEEEEEEN, min data är helt störd, och word skiten funkar inte, och inte en jävel fattar och kan hjälpa mig, av dom som liksom kan datorer! :o mmmm, de va kul. i mrg ska folk ta svinsprutan HAHAHAH inte jag. nej skiter i de ja, hata spruter och all skit av den, och sen så har jag varit allergisk mot ägg så slipper pga av de också :D hahah hoppas alla barn får ont. nejdå, hoppas alla blir jätte friska. sen så hade jag G+ på matte provet, en poäng i från VG om jag kollade rätt. på engelskan hade jag VG+ och sen  typ G G G på dom aandra eller nå sånt. får se va helgen har att bjuda på, tror de skulle va emma, annars ska jag snacka me hannna saknar hon, men får se huree blir :) PUSSS OCH KRAM OCH GODNATT.

har inte tänkt mer på de,
och vill inte heller.
5/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0