helgeeen

höhöhö, helgen har varit skaplig, men väldigt tom på hanna :o hihi. i fredags vare skola såklaart, åthelvete me den. men minns jag rätt så slutade vi fan tidigare iaf :) och de e bra! efter skolan, så drog ja hem. de va täntk att jag sen skulle till edwina ( och äta pannkakaer ) haha. sen dra fram, me dom, och sova hos hanna. men så vart de ju inte, nej. fick inte, men kom ut en stund iaf på kvällen sen. va me timmy, kalle och emma, vi va och kollade på match, vi vann :D eller itne vi då men.. aa och sen hamna vi hos micke ett tag. LÖRDAAAN, så dampa emma mig för jag skulle upp för vi skulle hinna te matchen, tyckte jag var ganska duktig iaf, vi han se typ 15 min. HAHA :D efter den, va vi framme ett tag, sen drog emma till lingbo och jag hem. och senare sov emma hos mig, efter mycke om och men... IDAG, så dampa emma också mig för att vi skulle hinna till matchen ;) och vi han fan se en och en halv period :) men sen drog emma :o jajajaja... vart hem för mig, hanna&edwina kom förvi på sina räserhästar en sväng :D hihi. för mig blire nu, duch och tv. i morgon skola, (y) jätte kul. måste göra uppsatsen! intee varit me hanna nånting i helgen /; men träffat na iaf, och ses ju i mrg.
men iaf.. JAG SAKNAR HANNA!♥

mitt humör kan va på topp, men..
när man kommer i din närhet sjunker det direkt till botten.

8/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0