halloween.. cp måndag.

i helgen hände det inte så mke mera, eller kanske fast äsch :D, i lördags iaf så kom jennifer hit me buss, och MICKE, TIMMY, KALLE , & LINA skrämde skiten ur oss :o... halloween.... roligt!  körde ut oss i skogen, sen drog dom och pissa typ.. aa orkar itne förklara bättre just nu :D haha. & föresten hjälpte jennifer mig me min SO läxa så nu e den klar. sen iaf så hände de typ inte så mke mera intressant. MÅNDAAAAAG, äre i dag. och den har sugit sönder ganska mke.svenskan i morse va skit seg, kom typ inte riktigt i gång. sen på NO:n hahahahhahah säger jag om den. annna bara skrek som nå hysteriskt vet inte vad, och ingen tog åt sig alla bara garva :) att tösen inte kan fröstå att de inte blir bättre för hon ser skapligt kul ut och aa.... så där slutade det me att man fick lite skäll kanske, men sa faktist förlåt sen ja. mmmm..... sen så på spanskan vare film, och på enspänn vare film. efter skolaaan, så skullla ja va framme me dridik. vi gick ner te kuxa, träffa typ massa folk där. och sen kom de mera folk osvosv.. sen vid sex tiden gick jag upp och mötte edwina vid bussen, sen gick vi te UG ett tag och slappppa där. sen fick mamma onfiebnieb DAMP på mig :s mmmhm, så åkte hem vid halv åtta? hem då och så inte gjort ett jävla piss. GULLLIIIGT. nu ska jag inte göra ett jävla piss till. skola i mrogn i gen taggad, YEEEEEAH enormt. älska skolan! föresten hare börja en ny grabb i våran klass i dag, höhööh. men ett + på trevligt folk man träffat i dag iaf.

hahahahhaha...
hoppas ni har de bra.
2/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0