as soft dag i skolan. typ inga lektioner

AS SKÖN DAG IAF. edwina kom hit i går och sovde hääär hos mig. vi hade typ gansak tråkigt och överdampade osvosv, till slut lugna vi ner oss och kollade lite film iaf:) idag så börja vi me ååhå inte sova över faktist. sen så va ja och tog nå prov skit ;s och sen till skolan. typ världens skönaste skoldag. va inte me på idrotten efter som jag missat mer en halva när jag var borta, bilden ( var nääästan instäld ) men hade vikarie. aja, sen engelskan hade vi bara halva sen fick vi sluta för hon va så trött i dag och vi va såp duktiga, matten var instäld. och sen så hade ja ingenting på hela dan utom spanska sista lektionen så ja åkte hem ja :) hahah en och en halv lektion i dag då, :D nuuu, har jag städat jätte fint. också ska jag duscha, sen åker ja me halvsex bussen fram me edwina och didde. sen sååå ska ja sooova me hanna i nattt ! :D hemstudedag i mrg :) pusssssssss och kram!

jag vill våga tro på saker,

veta att det verkligen är sant.

25/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0