r.i.p neej :'/

okej.. det var ett tag sen ja skrev här nu, har vell inte haft tid och ork kanske.
blev vell lite häftigt väckt i morse, men de blev in te gävle på en gång iaf.
det kändes obehagligt att från början bara höra att du inte fins mer,  och bara så ofatt bart, trodde bara att du blivit lite sämre och sen så är du borta? så jävla glad iaf att ja va in och träffade dig i söndags, och de kändes som att då mådde du vell ganska bra iaf, du mådde aboslut inte bra, men inte vare vell så dåligt? /: chock va vad det kom som iaf. så fort man bara kom in i sjukhuset kom de tårar, men de lugnade sig, men att sedan fortsätta mot ditt rum kom det bara mer. men du va inte där, så de blev fortsatt ner ngra våningar. lite irriterad på människan som kallar det "visning" vafaan de är en människa! eller.. va iallafall, och fan inte vilken som hällst heller! en helt underbar, alltid så otroligt gulllig  och snäll, hur kan en sån människa få lämna jorden? jag hoppas du har det så mke bättre nu, att du slipper ha ont och alla sjukor du hade, att du får det riktigt bra. jag vill vara med dig och se till att du kommer till ett paradis! allting du ger, du tänker alltid på andra. som när du hjälpte till så vi hyrde en bil för alla skulle få plats att åka till lillviken, eller t.ex när du tänkte köpa en resa till ann och mamma, kanske även oss tre?.. alltså bara den tanken och allt annat också, du va ju bara så bäst<3 vill inte tänka tanken på dom kommande kalasen, faan.. så tomt! om jag ska tänka på minnen, så har jag vell flera stycken! men inte många som jag komemr på bara så här, de jag mest får upp är att varie gång jag var/sov hos dig så åkte vi alltid till eken(?) först och handlade, vi köpte ALLTID kycklingklubbor och en gurka till mig, även massa annat också, men alltid de. och sen filmen nilshollgersons underbara resa(?) den filmen och ngn till jaginte mins namnet på, som vi alltid också kollade på, och sen när vi sov i din säng och vi plockade fram mitt lilla t'cke ur garderoben. de är något jag nu bara kommer att få sakna, men de är ju iallafall något. varför kunde du inte bara bli bra? din tid va inte inne.
 r.i.p christina lindberg<3

en sorg en saknad
16/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0