midsommar med hanna i mrg.

ja man tar vell dagen som den kommer..
egentligen tänker man inte påre så mke, men samtidigt så joo.. ganska så mke.
men de är vell de att om man håller i gång pratar eller gör ngt så tänker man vell inte påre, men om man t.ex kollar tv/film så blir liksom "stilla" ett tag, eller alltså att det inte händer så mke eller nå, så tänker man ju liksom, eller när man åker bil, kanske när man sitter och äter och det blir tyst ett tag, men mest kommer det när man ska sova, men man tänker liksom inte så speciellt mke, det är liksom en tanke och det är att du är borta.. tänk, om du kunde komma tillbaka<3

hanna är iallafall här, hon är as bra hon. och jag älsakr henne mest<3
hon håller i gång och vi har de bra, har blandannat kollat på film" i taket lyser stjärnorna" och sen så hittade jag inte dom andra jag kollade efter på datan. käkat tacos har vi gjort nysss ååh, och hanna ska sleepa här en natt till! :)  sen så i morgon på midsommar blire käka hos hennes farmorochfarfar uppe i lingbo, ( OCHÅKATRAKOTOROCHVAGN) och sen så får vi vell se vad det blir, vet inte riktigt. men i kväll blir det vell mys iaf, i går vart ju så här cp, satt och data nörda typ, koll film och data, sen ba skulel vi käka så vare cp mackor så jag trodde jag skulle dö, så jävla ont i magen. så jag låg i sängen hela resten av natten och rörde mig knappt, men sen sov vi åh te slut. förövrigt har jag riktigt jävla psyyyk nu, med tanke på att jag skrivit om texten ngra gånger efter som sidan dampar. så nu jävlar lär det funka! annars.. vet ja inte. ajjja, va ska allat annat folk göra på midsommar då?
 

jag ska hitat vägen hem, jag ska följa den och sen..möts vi hemma i gen.
tiden läker mina sår, jag är starkare en i går.
och har jag styrkan att frölora, så har jag vunnit allt endå.
18/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0