varit med hanna i en vecka :)

sen förra fredan när vi kom från kryssningen, har jag varit med hanna till i dag. käns tomt nu. vu har sovit hos hos både henne och mig, hos både henne coh hennes pappa. och till och med hemma själv en gång, utan åh göra ett endaste bus. vi har iaf gjort lite allt möjligt. badat, as grymt. och ganska så mke film, fats mest data. haha data nörd i know. men vädret har ju var piss. men tror det börjar komma tillbaka nu. och natten vi sov ensamma. fyfan! de blixtra så alltså de lyste upp och in i hela rummet, och oska. och hagla som aldrig förr! isbitarna låg till och med kvar på marken när det slutat! och nu är en internet grej trasig också (Y) toppen, as bra! idag iaf, så va niklas med. och vi gjorde inte så mke. va ute ett tag. och sen skulel jag gå hem. men fick iaf skjuts :). hem sen och har inte gjort ett piss. kollat en film med mamma. och sen nu, vet jag inte om jag kanske ska gå ut och gå en sväng. vill ba skrika allt jag kan. kan inte sova. och fan nej jag vet inte. jag saknar hanna, vill ha henne här nu!!

de är för mycke nu, jag bryter i hop.
18/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0