varit i cynas lägenhet i dag.

att gå upp där i trappen, in i huset mot din lägenhet, det kändes som vanligt ungefär. sen att gå in i lägenheten, det var helt konstigt, allt kändes så... inte fel, men annorlunda. att bara gå innanför dörren in till hallen och se köket, gjorde så ja nästan börja grina, fick tårar i ögonen, men fortsatte in och satte mig vid bordet. britt, jag och mamma åt mackor som vi hade  köpt med oss, våran frukost då. och kollade i gammla fotoalbum  som britt hittat på. de fanns skit fina kort, cyna var riktigt fin på ngra, och även fanns det fina på karin och ann osv..  ska faktist lägga upp ngra bilder sen, första gången på min blogg också som jag då lägger upp bilder. efter vi kollat igenom albumen, så gick mamam och hämtade annelil(?) -.- haha nedå men, hon var glad och tyckte jag blivit stor :) hon blev kvar ett tag, och vi kollade lite mera kort. men sen så skulle vi sätta i gång och fixa lite, britt tog och samla i hop all medecin, och när hon tagit ut så de bara var liksom piller, med allt de fyllde hon en hel jävla påse!! hajjaru mke de va eller. sammtidigt som mamma börja på tömma skafferi. och de va ju lite gulligt att jag tror kalaspuffarna som vi köpte te mig, jag tror det var dom som stog kvar där. hihi. jag gick iaf, in till vardags rummet, tänkte kolla efter 10 öringarna och kika på dom lite, men jag kunde inte hitta dom, hittade ist iaf den hära burken med lite blandade grejer, ngra halsband, armbanden jag alltid klämmde mig på och en spegel typ. dom hära filmerna vi kollade på stog även där, napoleon elelr ngt hette den ju den dära filmen! åhh det var så, overkligt på nå vis, satt där med grejjerna i knät och grät lite lätt. fortsatte sen in i sovrummet, la mig i sängen, som när jag var mindre tyckte var så jävla stor men nu är den inte så stor längre, inte ens på höjden. la mig iaf där på, ååh det luktade verkligen cyna! så underbart de va, började grina och tänka en massa på dig! hade tydligen somnat där sen iaf, vaknade av att mamma och britt tydligen också hunnit dit, satt och kollade i genom papper och permar typ. gick upp då, var på toa, jag fastnade där också.. jag såk att du bytt tandkräm :'o du som alltid hade sensodyne(?) men iaf, i där vid ditt lilla skåp, stog den dära kula parfym flaskan kvar, jaag tror jag stog och tryckte på den i minst fem minute, och sen öppnade ochlukta på alla dom dära andra små, hihi. även har du fortförande en sån här påse från tandläkarn full med tand borstar, jag fick alltid en med liten grejj med ngn figur eller en glittrig ny tandborste när jag var där. även hade du så klart din lilla morgonrock där, så gullig. också hade du små fack typ, där de låg typ smink borstar från liten och uppot til olika grejer och så, massa sånt. kollade igenom lite av kläder som fanns, sorterade bort en del som var jätte litet eller trasigt typ. och sen gjorde vi vell inte så mke mer, inte egetnligen, fast sammtidigt en hel del. vi gick iaf och hämta mat på doonken sen, käkade det. packade i hop n¨å litet sista, va ner i förrådet en sväng, och sen ´gick vi till tåget och hem till ockelbo.  OCH måste bara säga att jag hittade den silveriga kistan med alla tioöringar i den stog i ett skåp, och det var 23 stycken ! :) och cyyna, du ska veta allt jag pillat på i dag, som jag ju egetnligen inte fick röra, hoppas det är lugnt :)

jag känner att du är här, det gör jag verkligen.
du var den personen som alltid brydde dig om alla andra,
du borde tagit mer tid åt dig själv!

6/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0