sandivken, mångeln, hannababy, lingbo och cyna<3

sov ju i sandviken från söndag te onsdag. badade lite grann gjorde vi åh :) hihi. kollat in jennifers nya moppe, kommer bli as bra de ! :) sen så har johanna börjat göra ett "eget land" alltså rensat en del som hon ska ha själv. de blir säkert super bra det också.
onsdan iaf så gick vi upp tidigt och åkte i väg till m¨ångeln! :) badade lite gran, men de va så jävla kallt i vattnet.. tyckte jag iaf ;) det är riktigt mys där, bryggan är ute, och det e fixat en flytbrygga nu också, nisse har även en båt ligger där uppe. jennifer, ann och vejjan åkte även lite ring. alla ramlade i utom vejjan ;) ganska duktig hon alltså? :)
blev ju lite dåligare väder sen, till en början så kom det regn, och sedan börja det oska och blixtra. satt och spela skippo (?) med johanna och elisabeth, riktigt trevliigt faktist! :) när det lugnat sig, fick jag skjuts hem av ann åh dom :)
torsdan, kom hanna hit, och sleeoa här. vi badade lite i åbersströmmen, sen hem en sväng, senare ut och träffa björn och niklas, sen in en sväng. senare bada vi i gen eller inte jag men.. hihi också träffade vi sam och dennis. in en sväng till och sedan ut ett tag till och träffa lite olika folk :) sen på fredan åkte vi åkte hem till hanna och sov där! :), riktigt mys lär jag säga.
lördan. mamma hämtade oss vid åtta på morgonen också åkte vi upp te lingbo te lyran ! :) kollade lite där, dom vann en match, förlora en, och förlora en med en poäng. haha :) iaf så där träffade man lite oliak folk, johanna och hennes kompisar en sväng. och sen niklas och björn :) hanna åkte och käka med sin farmor och farfar och jag åkte hem med mamma. kollade på nån film men somnade, sen när jag vaknat kom hanna hit. och vi hade verkligen inte tänkt oss våran kväll så här, men den blev ju as bra iaf! :) mamma skjutsade oss till tåget ungefär halvtio upp till lingbo, gick därifrån te parken. träffade mattias och izabelle och var i väg med dom e sväng. senare tbx te parken. hiihi var där med lite allt möjligt folk till och från, emma och agnes kom upp en sväng sen också ! :) och filiph var helt crazy :o haha.. buss hem sen ett tag efter  två, och mamma hämtade oss i ockelbo ! :) tack, mammi. hem sen och kollade film och sov.
söndan. gick upp typ, käkade lite frukost, och sen åkte hanna hem /: aja, hängde med mamma ner till mormor. vi frosta av hennes frys :o hanlade lite och sen käka vi pizza också. hem sen, och efter ett tag kom anna :) vi gjorde inte så mke, kollade film och nu har hon somnat för ett tag sen.

och själv kan jag inte sova.. i morgon ska vi in till cynas lägenhet en sväng. ska alltså upp ganska tidigt också. blir vell kolla lite där, men jag kan inte fatta att hon inte kommer vara hemma, nej fan :( egentligen var jag ju inte med henne så mke, men kan endå inte förså hur jag ska klara det här utan henne?, saker och ting är och kommer ju inte bli sig likt egentligen. ååh va jag vill ha en dag en av våra vanliga dagar som mindre uppe hos dig nu. i dina stora säng, med mitt lilla egna täcke. tänk om man bara kunde spola tillbaka tiden. tänk om man bara kunde på en chans till, en dag. ååh cyna jag vill ha dig i livet. hur kunde du lämna mig, oss? varför nu?.. din tid var kanske inne, nej det var den inte. men de kanske blev bäst så, bäst så för dig.. jag vill inte ha det så här, men jag klarar det, för jag vet att du är med mig<3

om det bara fanns nått man kunder göra,
nått man kunde ändra på. då skulle det bli..för dig<3
5/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0