olsson/lindroth/kejerhag.. TACK!

jag vill bara säga så jävla mke tack till allihopa! ni vet inte hur tacksam jag är egentligen. har ganska svårt för åh få det visat in real, men jag är v erkligen jätte glad för allt. Peter, så jätte mycke tack, till att jag bodde hos dig, iallafall vare två veckor va?, verkligen TACK för att jag fick vara där, och att du tog hand om mig, verkligen tack för allt, verkligen jätte glad för det! Jennifer&Johanna, alltså ni är bara för bäst. haha, att ni stått ut med mig, fkatist nästan hela tiden, i ca två månader, de är helt underbart!, allt ni gjorde för mig, åkte och hämtade mig vid bussen t.ex. väntade på mig överallt. och jaa helt underbart. tjejer, ni är nog mer en man kan önska sig, finns inte många som er, och ingen som kan finnas för en mer en vad ni gör. alltid kommer jag älska er! Ann, du ska nog egentligen ha det största tacket av alla!!, de är du som gjort de mesta, de är hos dig jag har varit, de är du som fått dragits med mig, de va du som kom till min hjälp. jag är så jävla glad att jag har just dig, och förestem utan dig hade jag inte haft tjejerna heller. jag tror aldrig jag tackat dig för allt de här, förlåt för de, men jag är så jävla tacksam, vad skulle hända utan dig?. du finns verkligen till min hjälp. Morfar&Bettan&Nisse&Vejjan för att bara ha funnits, och vetat att jag även kunnat vara hos er, betyder väldigt mycke det också... så jätte mycket tack för de, de käns bra!

och självklart tack till alla underbara kompisar jag har, det finns inga som er heller, ni e underbara. M, så ett sånt jävla stort TACK till allihopa för allting ni har gjort. och sen.... så vet jag att jag även sabbat en hel del mellan vissa personer. och de är alltså pga av mig som de blev så här mellan er, jätte mke förlåt. jag vet inte hur bra ni vill att de ska bli själva heller?, men jag vill/ska iaf försöka fixade så gott jag kan. förlåt för de.  och även om ni inte kan få till det bäst, så kan ni vell iallafall bli satt ni inte är osams, och de blir kanske inte så igen, men jag hoppas att de kanske kan bli som förut, och att vi alla kan träffas och umgås någon gång i gen...

                                                           
tjejer det kommer alltid                                        jag hoppas ni kan bli sams, och
att vara ni två för mig,                                         kanske få nånting bra ni också i gen. 
ni kommer aldrig i från mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0