kryssning m.famlij

inte skrivit på ett tag nu. men har gjort så mke annat :)
var ju iaf i väg på kryssning med famlijen. upp tidigt först, sen buss från ockelbo te sandivken. satt i sandviken ett tag sen för åh vänta på bussen på väg te stockholm sen. men gick och köpter mackor fter som vi inte ätit :) och så skulle jag på toa, så vare nå jväa sär där. allltså fy fan, höll på få dålig psyk alltså. aja, bussen kom då sen efter ett tag. satt först med tobias jag :) sen med stefan också ;) hahah. va ju gabska lugnt ett tag då man somnade för ett ta´g. stanande på nå jävla ställe skit länge också :o men stanna bara i bussen då. och iaf, varken stefan eller tobias sov på hela vägen! :o framme där iaf, så skulle vi ju vänta två timmar till tillls båten kom -.- köpte lite fika. men va proppat med folk där -.- sattte oss och vänta sen iaf, så att vi liksom skulle komma på först. så börja dom gå på på andtra sidan, så vi ba men vafaan -.- också gick vi dit, precis när vi kom dit stängde dom i gen där, också va de tydligen bara dom två hundra första?:s så då gick vi tbx. men kom på först där iaf :D hade en as bra hytt faktist, på samma ställe som allt händer =) vi käka när vi kom på. pizzza slize (?) i mitt <3 iaf! haha, sen spelade tobias och stefan massa motorcyklar och bilar och allt sånt. psykaur på nån grejj som inte funka för mig och stefan :o fyfaan. va och kika lite i taxfreen :) sen spelade på lite aoutomater. vann faktist ltie! :D hahah, senare så fick vi en varsin drink ;) också vare kolla på zillah och totte. ganska bra faktist. haha helt okej. men sen blev de hytten, när faktist TOBIAS och STEFAN sa att dom var trötta. hahah. alllihopa somnade typ dådå, utom jag -.- och inge batteri hade man på telen heller, lyckat :o

nästa dag iaf så vaknade vi vell vid nio tin kanske. upp då och köpte ngn macka äåh käka. sen så skulle tobias och stefan åka mer sån där skit :o hahah, sen så var dom in på nå pippi bingo grej ;s men jag stanna utanför. men sen så orka jag inte sitta där och vänta, så jag gick ner till hytten också råkade jag visst somna där :o sen kom dom ner, och då fick man inte sova mera -.- aja. då var de ut i gen, handla lite i taxfreen, spela lite på aoutpmater. psyka ur när man itne får dom där enkronorna ;) haha. sen så vare zillah och totte i gen. av båten sen, och till busssen. och världen drygaste jävla cp ungar satt bakom mig och tobias, alltså fyfan! en var kasnke ett år äldre en mig, och den andra lite midre, och dom var så jävla.. bah ååhåhåhå !!! seriöst. dom satt och knuffa på sätet, stack fram sin jävla mobil med musik in på våra säten. och sen så öppna dom fläkten över oss, så de blev piss kallt. så stängde tobias och dom öppna. tye slut så ärligt skrek jag åt dom att dom var cp! ;s men typ då iaf så skulle vi stanna på de dära stälelt i gen. så vi gick ur och sen bestämde jag med mamma atrt vi skulel byta plats för jag klara ärligt inte av åh sitta framför dom. så när vi går på bussjäveln i gen. då har dom flyttat plats en sida. så att dom endå inte skulle suttit bakom oss. så när dom ser attja sätter mig längre fram. då flyttar dom dit i gen. men då är stefan skit dryg på dom. HAHAHAH. jag hade lagt ner massa godis papper åp ett ställe, då stälelr sig stefan upp och slängere bak tror ja. sen så vill han att grabben ska ta upp de, så han sitter med huvve ba, lite längre ner, unjder dintt säte, breve din fot. och grabben ba tar för en grej satt stefan inte ska se han. men stefan fortsätter dryga. HAHAH :D men en av doms lille syrra satt framför mig d¨å. och då går den jäveln fram och ska byta med henne. jag trodde jag skulel dö. JÄVLA CPN! men då vägra hon iaf, så dom fick sitta där bak. hah sär ungar. hemma i sandivken i gen, så kom vi fram en timme tidigare en väntat-.- så iaf, fick vi sitta där och vänta i lite mer en entimme. kul (y) aja, sen bussen hem gick vell bra. hämtade älsklingshanna på vägen hem sen iaf, och skjutade grabbsen te knopis, så de blev lugnt:) hihi. inlägget blev lite efter kanske. men böttre sent en aldrig :)

tänker inte på mke annat en dig. <3cyna
15/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0