bra att saker fungerar....

fredag till lördag sovde jag hos emma, typ första gången på hela lovet kanske tror ja? alltså, oj va har hela lovet tagit vägen? :o jag vet inte ja, men myspys va det :) på lördag så åkte ja te sandivken. käka pizza och hyrde film med alla lindrothar där :) riktigt trevligt, som alltid. på söndan så kommer jag inte i håg att vi gjorde nå specielt faktist x) men på måndan så va vi och träna jennifer och hennes moppe kort grej, hahah. de va värsta kansigt ju. i bland va de ett svar, och i bland ett annat, helt mysko. efter vi varit där så tog jag en buss hem iaf. var hemma ett tag, men på kvällen besluta ja att åka upp te emma. så då vart de nästa tåg till lingbo. vi gjorde lite allt möjligt faktist :) på tisdan så vaknade vi tidigt :o och lära upp för skulel ta halvtvå tåget hem, och emma skulle te gävlew med de. men så hemma lite innan två, och då vart de film.  har fixat med lite sängar och så också, fixat mammas rum typ. och hahaha.. kollade på BOLT med stefan, och rätt va de va i filmen börja han bara as grina. hahah :) vet inte varför, anntingen sorgligt elelr l'skigt :o han sa inte varför. lite gulligt kanske, hahaah (;

MEN SEN ÄR DET JU KUL ATT SAKER OCH TING FUNGERAR !
internet är ju trasigt så bara ett hål som funkar, ganska så segt, JA!
dekoden till min tv är trasig, kul, NEJ!
videon är helt chall, kul, NEJ!
stora datan funkar ju knappt, bra, NEJ!
tvätt maskin fungerar inte, härligt, NEJ!
varmvattnet finns inget för nånting är trasigt, mysigt, NEEEJ!
bilen funkar inte, jätte bra, NEEJ!
OCH mina skor har sulan typ lossna nu ?


säkert massa mera saker också, men de är ju ungefär ganska kul att saker och ting fungerar? aa otroligt. så nu blir det kall dusch fram över då, eller hos kompisar ungefär. och sen så vill jag ha ny säng snart, har tröttnat på den här fan. också vill jag ha gina linnen med vanlig rygg ( brottar rygg ) inte sån här cp som de är nu :( faan  också vill jag massa mer. och sen så SAKNAR jag sönder min hanna bjurling som är i usa, kom hemm va faan :o

i bland är saker inte som dom ska
men vad finns det att göra?
28/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0