varit duktig!

i daaaag så har jg varit skit duktig, värsta framstegen i skolan!!! först så va jag med på idrotten, verkligen med faktist! sen så blev ja kompis med en neger, FATTA ja va as snäll och pratade med en fulneger! och sen så när ja hade varit på.. toa.. så knackde jag bara EN gång när ja skulle in på lektion i gen. även har jag inte kommit försent till någon ! AS BRAAA JUUU :D hem och städade fint efter skolan, sen åkte jag till anna. sitter här nu, vi ska snart käka kladdiskaka, de känns ganska gott. OCH FÖRESTEN, köp mina katt bebisar.. annars lägger mamma ut dom på blocket ;( fan.... jag vill ha mina bebisar kvar ju !! aja... i mrogon slutar skolan (Y) godnatt

jag låter det där vara,
bäst att inte blanda sig i.

17/12


Kommentarer
Postat av: Anonym

rasist?

2009-12-22 @ 09:41:06
Postat av: katrineo

nej ? :)

2009-12-22 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0