vad äre för nå?

ja har tänkt på en sak. vem är jag, och vem har jag blivit? i 7:an, då va jag typ varie dag, as glad och sprang runt och hade världens damp osv.. nu i 8:an så är jag ALLTID trött eller depp ? nån dag kan ja vara glad, men då är de inte ens en halv dag? alla frågar alltid varför jag är sur, men saken är den att jag är inte ens sur. jag är alltså så jävla trött att jag inte ens orkar se glad ut. va äre då som hänt?
* har jag växt upp, men måste man bli så här då?
* är det allt runtomkring, men måste de va hela tiden?
* eller är det helt enkelt den jag blivit.har jag då blivit något sämre eller bättre?

nånting är kanske fel? 
men de är vell jag, för självklart inte du.
6/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0