hohoho, inge skola i dag

höhöhö... dagen. somnade tidigt i natt, typ efter tolv nångång, de va vell gasnak skönt. i morse så... jag va vaken, hade legat vaken ett bra tag, typ störde mig på att täcket hade blivit konstigt, så jag fixade det precis när ja skulel gå upp och då blev de as skönt och då liksom somnade jag om :D hihi.. vaknade av att edwina ringde, vilket redan var försent för att jag skulle hinna till bussen.. fan den har börjat komma tidigare nu :o, tänka skita ii't och lägga mig och sova, men.. klädde på mig för åh kanske hinna gå till emma innan hon fick skjuts, insåg att inte de va någon idè så tänkte lägga mig i gen, men fixade håret och ringde till britt.. hon hade ingen bil, så tänkte lägga mig i gen, men då kunna ja åka me jocke så sminkade mig.. också tänkte han så mke på mig på vägen så han glömde bort mig, meeeen kom på mig när han typ va i skolan. men då tyckte ja inte att han skulle behöva hämta mig, och så tyckte jag att sängen såg ganska skön ut, och ja kände mgi faktist liite hängig, så.. efter allt fram och tillbaka blev det sängen! kollade på HONEY, den va ganska bra, somnade sen, vaknade när mamma m bröder kom hem. käkade pannkakooor då. sen kollade ja en till film FÖRORTS UNGAR :D den e fran bra (a) nu blire dusch, lite tv, lr film? sova och sen i mrg skola ;)& efter de ska ja vara barnvakt också hihi. godnatt


inte för att ja borde bry mig,

men jag gör de.

8/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0