gör testet ( länken ) .

sista veckan innan jullovet.. alltså snart är det jul, och jag är inte ett dugg taggad på varken jul, vinter eller födelsedag? ja vet inte varför men så äre iaf. betygen e satta! får dom på fredag, vet en del men.. ganska bra vare nog iaf :) helgen har varit med emma,vi har nog inte gjort nå spec ;D och i dag va jag fram. nu ska ja stänga av datan och somnar vell om några timmar. godnatt! JAG SAKNAR FALUN MED BRUDARNA ;(  suddig bild men. jennifer&johanna
*föresten
gör de här testet http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0912131250268545&a=1&&  förfan! kom i gen, så får vi se vad du egentligen vet och kan.

tur att ja inte drog ner mig själv,
jag visste nog nästan de.. 
15/12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0