GODJUL :)

inte skrivit på ett tag, haha inte orkat. mina betyg var iaf ganska bra tyckte jag. G i allt, utom ett VG och ett IG, så de liksom jämnade ju ut sig? :D härligt som fan med lov nu iaf. även fast man inte är så taggad på julen.. varit me hanna nu i nån dag, as najs! och edwina mee. i morgon blire hem till morfar åh fira jul, de blir nog bra tror jag :) slagit in massa julklappar i kväll, min tumme är typ sönder, jävla tejpen har skärt upp den :o men är klar me de nu iaf. skulle vilja säga att jag inte tappar lika mycke hår nå mera, för de kändes som så, men de skulle nog vara att ljuga. fan, och även om ja skulle sluta tappa nu, så har jag ändå nästan ingenting kvar.. shit. ajaaa, godjul alla barn och inte barn. ha en bra dag i morgon :)

allting kommer nångång...
alltid tillbaka.
23/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0