första december todaay !

NU HAR VI FIXAT SÅ INTERNET FUNKAR :D! as braa, i dag så har jag haft så mycke lektioner känner jag.. först kom ja till skolan senare så hade typ 20 min spanska, sen så hade vi rast och sen blev de hål och sen rast och lunch osv, vid halv ett? så hade vi teknik, sen LK och då kollade vi ba film. aja, sen hängde hanna me mig hem en sväng iaf, vi tog fem bussen fram :) seeeen så åkte vi in te gävle, HAHAH roligaste bilresan ja gjort där inne tror ja O.o hahah... aa bowlade me konfan osv, jag VANNNNN absolut, kom verkligen INTE sist. aja, hemma nu iaf, ska kolla riverside och andaavenyn sen blir de duschen och sängen. godnattttt (:

du tror du är så mycke,
som du verkligen inte är.

1/12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0