dina ord betyder inge speciellt

helgen är nog inte värd att skriva om. den blev inte som planerad helt enkelt. i dag så har jag sovit och "PRATAT" med mamma, blev inte mycke sagt utan vi skrek mer om precis samma sak i tre-fyra timmar.  hade det varit för ett år sen hade jag kanske suttit och grinat nu. hahaa. men, ja bryr mig faktist inte mera. jag lägger inte så speciellt mycke energi på de helt enkelt. jag tänker knappt på de. jag har blivit för bra på att ingronera saker :)

I've found a reason for me, To change who I used to be.
A reason to start over new, And the reason is NOT you.
I've found a reason to show, A side of me you didn't know.
A reason for all that I do, And the reason is you.


de du säger,
lägger jag knappt märke till mer.
6/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0