valboo vurt de, i dag

vaknade i morse, hemma då :( efter som jag inte sov hos hanna.. hade velat vara där men iaf. käkade en macka och duschade och fixade, och sen åkte jag + mammma, tobias och stefan tll valbo, slulle köpa en tv :)jag fick nya skor, fast skit dåligt med storleker, så jag har ett par 37 nu, gansak stora men inte så jötte mke faktist, fast dom andra med 36vat nästan stora :o aja, det får la funka! :) tobias fick  också ett par skor, och stefan fick  en kickboard hahah :D va iaf inne på massa affärer och kollade på olika tv, hittade vell en del bra, men sen kom vi fram till att de kandske inte fick palts i bilen ^o) aja, fick iaf inte med oss någin tv hem :o men de kommer vell. va in på ikea också, jag fick en blomma, kaktusar :D hahhahah, och sen köpte vi vell lite mera olika saker, och sen vare hem ungefär, sprang i genom inne i valbo en gång, men han inte in på nånting för de stängde :o . hem sen, fixade lite gran, har fortförande inte städat klart -.- va fan, när ska jag göra de då. aja, iaf så är jag ganska sugen på crusingen nu, hela världen är vell där unegfär, men jag hade ingen ork för åh ens försöka fixa satt de skulle kunna gå och funka förut i dag. nej men så själv sitter man här nu med tv, och allting suger, blir nog åh sätta på en film. godnatt eller nå. föresten tkr jag att jag har blivit ganska duktig på att uppdatera bloggen, varie dag typ! ett pluss för lilla mig :D

livet blir inte alltid som man tänkt sig,
livet blir aldrig som man tänkt sig.
29/8

Kommentarer
Postat av: malin

sv: de e cepe :o

2009-08-30 @ 01:43:20
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: aa det ska vi , jag vill också titta på film och baka :(

2009-08-30 @ 22:28:44
URL: http://storyofmyliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0