sovde över en gång till :o

aaa, sovde över i dag i gen då. fast efter som jag sa åt emma i går att skicka sms vid halv sju och om jag itne svara så lära hon ringa efter ett tag, så jag var uppe till tio i sju iaf. men jag fattarinte, vaknar inte av någon av alla tre klockrona?:s aja, var iaf ungefär stensäker på att jag ahde idrott på torsdag, fredag. så inte hadfe jag nå idrotts kläder med mig, men de va tydligen onsdag, torsdag :o men vi skulle springa 2,5 an så ja gick den iaf. hade bild sen, och efter det engelska tror jag, ganskaa okej, kollade klart filmen vi börjat kolla på. lunch sen, och typ halvtimme rast också tror jag :o men sen så vare matte, hahah konstig brud hon iaf :o kom dit 26, vi började 25. då skrev hon fem min ;s så tjaffsa vi lite om de, och hon ba sen, men jag har bara skrivit fem min på tavlan ingenting mer, man ba öh nehe. aja, efter matten vare typ spanska sen sluta vi tror jag, följde med hanna hem då, hahah cp björn hatar när han kör bussen :o aja, vi åt nån macka och satte oss lite vid datan, skrattade en del också :D hahah, aja. sen hämtade mamma mig -.- åkte iaf fram och handlade lite granna, och sen hem. drack lite oboooy, och sen vart de datan :D nu blire dusch och tv. godnatt!

varför ska du överdriva?
tror alltid de värsta, vem är du egentligen?
26/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0