sovde över nu i gen då :o

kan ju säga så här att jag sovde över som fan i dag :o vet inte hur jag lyckas. hade klockan på halv sex, sex, och halv sju. och jag kommer inte i håg att jag vaknat av någon av dom, men jag kommer i håg att jag läst ett sms, fattar itne varför jag itne va upp då? ^o) aja, vaknade iaf av att emma ringde mig, hon ringde så att ja gick upp ungefär 40 och bussen kom typ 43, jag alltså flöh upp ur sängen, klädde på mig och sprang ut. och jag han, fyfan va skönt! hade kunnat fixa skjuts fram med mamma annars antar jag efter som hon va hemma, men jag hade ingen lust med det. ( 07.43) haha. aja, hade typ spanska först, fick sluta tidigare där för lärarn skulle gö nå, fan vet inte vad. och sen så vare musik, spelade faktist gitarr och trummor typ, och sen hade vi val till elevensval skiten, satt vi fick sluta tidigare från musiken också, och sen vare lunch, spagetti vare, så kände att de skulle bli as bra! men, dom va alldeles hårda och bruna och satt typ i hop, så gick fan knappt åh äta, men åt lite gran :o hade lunch med A också, as najs! :D sen så hade vi ba typ raaast, helt okej, sen vare hemkunskap med blandade grupperna ( alltså med A, B och C ) några stycken från varie alltså, och jag är ju med hanna! as braaaaa är de, vi va i en grupp med petter haha. hade riktigt kul faktist, och de gick ju ganska bra haha. skrattade som fan iaf! :D efter de så hade vi typ nå livsmedelkunskap eller vafan de va ^o) snackade iaf mest, så de kändes som de gick fort, och sen slutade vi! bussen hem, åkte till britt typ, käkade glass där ;) sen somna ja en stund, sen käka lite grannnn och sen hem. nyss duschat nu, ska ta och hämta en glass och kolla på tv nu. men har varit en ganska skaplig dag iaf tycker jag! =D jag fattar inte att du ingronerar allt helatiden och alltid, som om ingenting hänt, de är störande som fan!, visst de kanske är bra för min del, så därför skiter jag it, men alltså jaa.

jag vet inte vad som händer,
eller kommer hända.
25/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0