skolan i en vecka nu typ.

aaaaha, har gått i skolan i snart en vecka nu. har börjat liksom kommit in ide liksom, segt. ungefär en månad tills nästa lov tror jag de va,och lite mera kanske men  hoppas de går snabbt! :o sommaren har ju gått piss fort! iallafalll så hare inte hänt så speciellt mke, skolan suger, och schemat är värdelöst. jag måste fixa lås tills på fredasg vilket är i morgon, hihi oopppps då :D finns typ as coola lås på ica, blåa typ och lila! :D :D fyfan va snyugggt :D men jag vill inte ha lås, bara jobbigt attt låsa upp hela tin och hålla reda på nycklarna, men annnars surar lärarna :o aoppp de suger, jag är hungrig ska ta och äta. och sen så får nog tv:n bli mitt liv, :D somnar vell förhoppningsvis till den ganska så foooort, och hoppas på att komma upp i morgon ;) kommit upp i tid alla dagar iaf, inte sovit över en enda, inte ens tio minuter :o as bra! och i går så somnade jag jätte fort också, typ på en gång när jag la mig, kollade typ ett program på tv:n :D skiitaaa bra! föresten så funkar min tv i gen :D vi köpte ju sån här ny box efter som de inte funkade förr, men sen så vare så att de va nå chall med antennsladden bara, hahahha men iallafall så är den här mke snyggare :D och sen så har vi fått en ny tvätt maskin idag, eller ja köpt men iaf den är svart, och ganska mke snyggare :D och sen så ska jag sluta skriva nu, meeeeen vi hörs (: pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0