skola, och sova och hannna :D

blogggade ingenting i gåår. för atte jag kan ju säga så här, att jag va i skolan, VAR MED PÅ IDROTTEN till och med, fast det även var friidrott, den du! aja, iaf så började dagen med matte ( med ungefär s'msta läraren) så säger hon så här, aa i dag så är monika sjuk, så jag ska ha er hela dan = matte på morgon med henne, + sen svenskan som var monikas, + idrotten då som inte var hennes, men sen NO som är hennes, och sen skulle vi också ha SOn med henne som är monikas egentligen, men de var nånting så hon kunde inte ha våran lektion så vi fick faktist sluta, och de va ju as bra! :D men fatta annars en hel dag bara lektioner med henne typ :( aja, slutade alltså vid ett typ, åkte hem och städa upp lite gran, och sen vid tre tiden, då la jag mig på den hårde jävla soffan, på en seriöst kanske en meter bit för de va saker sen resten, och där somnade jag! mamma väckte mig ungefär två gånger men jag somande om, och sen typ vid åtta tiden, vaknade jag till, men jag bytte bara soffa til den mjuka, sen somnade jag där, HAHAHHA :D och sen sovde jag hela jävla natten, och vakande vid sju när tobias var ner och sprang, så jag han upp och fixade mig och med bussen och allting ! :) haha as bra, och har sovit ungefär sexton timmar i natt tror jag alltså, AS SKÖNT! :D

och i dag då så vare skola, började med slöjd i två timmar -.- men iaf med hanna! , och didrik då. så ganska härligt och super najs. efter de så hade vi ungefär 20 min matte och sen hade vi tidigare käk, för tolv började klasskampen (y) jag var faktist med och de va ganska duktigt gjort, iof så sög våran klass, HAHAH sorry men seriöst :) efter skolan häängde jag med bästavän hem, senare käka vii pizza faktist, och sen vid tio tin fick jag skjuts hem, för jag fick inte sova där, för lära hem och fixa :s men fattar inte varför efter som eh aa. nu iaf, har jag städat lite grannna på mitt rum, och sen blev de tv, men allting där på suger ju! a sätter kanske på en film snart, men orkar typ inte:o  aja får se, godnattt :)

allting ska hända jusst nu.
från alla håll och överallt!

28/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0