sjuuk!.

måndan. så började jag att få lite feber och kanske lite ont i halsen. jag tyckte inte de va nånting men mamma tyckte jag va skit varm men de tyckte inte jag, för jag va ganska pigg.

tisdan. hade jag skit ont i halsen när jag vaknade. så mamma åkte och köpte  halstabkletter till mig (Y) verkligen (Y)(Y)(Y) mmmmm. såna hära blåa is björnar.  men låg typ i sängen hela dan och kollade film. också tar jag en sån där jävla tablett. också gör jag nånting vet inte vad, och liksom drar in den ner i halsen, hade kanske sugit på den i2 min. men jag sket i de och tänkte att den åkte vell ner, fast ungefär fem min senare så gick jag på toa, och då kände jag hur gävla ont de gjorde, och så fattade jag att den satt liksom fast där, så jag skulel försöka få upp den, typ kunde inte harkla mig, och knappt hosta, men jag vet inte men jag typ gjorde nå så jag fick upp den lite iaf, men sen börja jag typ halv spy, elelr alltså som om att jag spyr fast de kom inget, och sen efter ett tag kom de lite vatten ungefär. så gick de ett litet tag, skulle jag frölsöka få ner den då, så försökte jag dricka men de gled bara för bi fick inte med den, och bara massa skit. alltså jag kunde ju andas hela tiden. men sen så kom mamma, och hon ringde sån här rådgivning, men de va typ jätte långköväntingsgrej, så hon ringde 112 ist. också pratade hon lite med dom, också hade dom en ambulans typ här, så dom skulle komma, så kom dom hit, men de blev inge bättre, eller alltså. de va ju bättre en från början, men den satt ju liksom kvar.. så vi lära föölja med dom in. tror att den liksom lossnade någonstans i ambulansen, för de kändes som den gled ner, och sen som att den var uppe i gen, och sen kunde jag inte ritkigt säga vart den va, men bara att de gjorde ont. kom iaf te sjukan, in där nån sån här sjuksköterska grejj tog febern på me och jag hade 40 nånting :o och sen så va den andra sjuk grejen as seg, men hon kom efter ett tag. och hon va så jävla irriterande seriöst!! hon kollade med nån grej i halsen men såg ingenting, men hon vela kolla enda ner för åh vara riktigt säker, så hon tog nån jävla slang och stoppa in genom näsan på mig och de gjorde så jävla ont fyfan! men i allafall så hade jag nån jävla halsfluss! men sen så skulle hon kolla om jag hade köttelfeber också, så då skulle dom ta så här prover. men jag hade iaf inte de, också när hon tog sån här blod i armen, så skulel hon typ hämta mera, då böjde hon typ hela skiten gjorde skit ont!  iaf så fick jag typ pencelin och sen så kom vi hem te typ1 iaf.

onsdag. åt inget alvedon för kjag tycker inte om att äta massa sån skit, och räckte bra mke väl med den dära jävla pencelinen, den va så jävla äcklig!!, man får spy känsla. iaf så ringde läkarn och sa att de där greje va hög, men de va bara för jag hade halsflussen, men att det va viktigt att jag åt alvedon. -.- LOL!! aja, kände mig lite bättre då tyckte jag i gen faktist. förutom när jag tog dom där jävla medecinerna, men mamma tyckte fortförande jag va jätte varm. drack iaf trocadero och vattenme gurka ungeför 24/7. mmm! :)

torsdag. så hade jag inte kunnat sovit ungeför nånting på natten, la mig vid 12 och tänkte sova då, men somnade inte förns vid ungefär fyra. och sen vaknade jag lite efter sex. va vaken till åtta kanske, sen somnade jag i gen, till ungefär elva. upp då, käkade lite vid 12 och tog alvedon och skit, fick sen as ont i magen, efter som jag ätit penceline också -.- men de gick vel bra. men när jagvaknade så smaka de typ piss äckligt av allting jag åt, / drack, typ som om jag hade nån slem grejj i halsen och när de gick förbi där så typ fyfan, smaka spyer när jag drack trockaderon, så dricker inte de mer. kunna bara dricka vanligt vatten, och bara lite gran. mamma ringde någon sån här grej, och de va tydligen kanske nå sår efter den här jävla tabletten så fastnat, liksom jaha, jippi (y) aja, kollade film och tv och så här, sen somnade jag en sväng, vaknade på kvällen vid nio kanske, var ganska dålig då, hade fortförande 40 i feber, och kunde knappt ta alvedonen ens för jag vela inte svälja de, men gjordere efter ett tag. och senare på kvällen börja jag spotta blod, somnade iallafall ganska snabbt sen.

fredag. så vaknade jag faktist av att mamma väckte mig, jag som äntligen lyckats sova massa, så åt ja lite gran, och hade typ ingen feber, va mke bättre, hade typ 38 nånting bara :) haha tänkte skriva nu har inte tagit nån alvedon efter som att jag hade inte så hög feber, då kom jag på att ja glömt penceline som ja ska ta på morgon och klockan e snart halv fyra, oops :o aja, är alltså mke bättre i altl, förutom i halsen känns det samma. dricker ungefär bara vatten i små mängder. aja, får hoppas på att det är bättringsvägen nu!! ska ta och ta den dära penceline nu :( och sen så blire vell film eller någonting. hare bra :)

vill fan bli frisk, skit jobbigt att vara sjuk så här! :o
14/8


Kommentarer
Postat av: anna wennerbloom

stackars dig pluppis :( krya på digggigigii!<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 HJÄRTOR PÅ DIG!

2009-08-14 @ 20:18:35
URL: http://annawennerbloom.blogg.se/
Postat av: katrineo

jaamen jag vet :o

ja de lär jag fan i mig göra tycker ja!

hahahaha, aa de ser jag vell de :D

<3333

2009-08-14 @ 20:29:44
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0