seg dag

idag så harjag inte gjort ett dugg tror jag ungefär. gick upp vid ett tiden, käkade lite. sen städade jag faktist klart. efter de så vart de tv.n och datan faktist hela dagen.. ska vell ta och ta mig en dusch nu, och försöka sova om ett tag, för i morgon äre skola i gen, jippi. men ska typ till lingbo med hela c laget, alltså 7an 8an och 9an i c. tror inte riktigt de kommer bil så kul, nästan så att man nästan hällre har lektioner -.- , hinner hem till kvartitvå bussarna iaf :), aja förresten ett + till mamma som verkar fått upp ögonen för glass :D hahha, förra veckan typ köpte hon glass, och sen av glassbilen den här veckan och av glassbilen förra gången den kom, de e ganska så bra? hahah, aa super bra fkatist. sen vare nånting mer, men kommer inte på de nu. förresten har jag fått ett lås, men är inte säker på om jag ska ta det till skolan, eller vänta tills dom börjar tjata om de i gen ;p haha, är ju så segt med lås och tar mke längre tid, men får se. och sen så har ju inte statistiken funkat, men de gör den nu, och antar att den inte funkat för att dom har gjrot om den, haha fast den vart ju ganska så ful tkr ja.. aja, skriver nog i morgon pusssssss (:

om man endå bara visste.
fast i bland är det helt enkelt inte meningen.
30/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0