helg och skola och ja.

har varit en härligt helg efter som jag träffat dom flesta av massor av underbara personer, fats en knepig på massa olika vis också.sovit först med emma och hanna här, och sen har jag spvit hos hanna. varit i sandviken en sväng också och träffat alla dom folken ! :)  i daag så hade jag jätte svårt att somna, och de va piss varmt i rummmet också :( somnade vell till sist iaf, sovde över lite gran, skulle upp vid sex, men kom upp vid halv sju och han duscha i vilket fall, efter som jag inte orkade i går kväll (: skolan har varit ganska jätte seg, men dom har iaf inte sagt nå om låsen, slutar vell tjata om de nu, va nog bara hot första veckan för at¨t man ska ha de (; hahah. sluta iaf tidigare vid lite över ett typ, för ingen lektion sen, kommer inte i håg varför, men iaf så åkteee jag bussen runt med lite folk, men klev inte av efter som jag e snäll och följde med dom tbx, kvart i två bussen alltså ;) aja, kom fram i gen, satt vid ngn bänk, fick låna pengar sen så vi gick och köpte oss ett stort jävla glass paket och käka, fyfan ganska jävla gott, men dåligt ont i magen sen efter ett tag då :o hem med fyra bussen sen iaf, kollade på film ett litet tag, gick och la mig och sov sen, vaknade av nå jävla damp ;s seriöst, du får tro vad du vill, men va fan äre du tror då? måste du alltid överreagrea allt och ta det värsta, och sen är du för jävla stolt för att förstå att de är du som har fel och är under eller vad man ska säga?! och kan du inte ta ditt ego och lägga av, det räcker med allt nu tycker jag, de är för mke. jag vet att jag också gjort fel, men seriöst..

du känner inte mig,
och kommer fan aldrig göra heller. inse
24/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0