första skoldagen

kom upp i dag i alla fall, var lite orolig för de, brukar ju ha mina tendenser att kunna sova över.. gick upp vid halv sju och var uppe då. fixade och så här, ut till bussen sen, och det regnade ju INTE lite heller, fyfaan! ba rann om mig näärö jag gick på bussen ju :o aja, skolan var faktist mke tråkigare en jag tänkt mig, men fick massor av gosaker (: fick saft med en bulle och en kaka. sen körde vi nå lekar, och då fick vi en varsin klubba. också från början hade vi fått en godis. hahah gulligt :D men iallalfall så fick vi schemana och dom sög! vi har ingen sovmorgon, slutar inte tidigt någång gång, och har inga hål heller ;s fyfan :o men en sak va skit bra, de va i såna här grupper som ska vara med hemkunskap/teknik/slöjd, då kom jag med hannna! :D:D:D:D::D:DD:D fyfaaan så jävla bra, as glaaa för de ! :D ajja, annars så vare som vanligt i skolan, lite konstigt bara utan alla nior. men efter skolan följde jag med hanna hem iaf, vi kollade på film, också käkade vi. jag fick två presenter av henne sen hon varit i usa, en lila gubbe :D och en sten som de står trust på , tack :) aja kom hem och så somnade jag :o har ätit en macka nu, ska ta och duscha och sen blir det sängen, skola i morgon, mamma ska srkiva laappp åt mig så kag slipper idrotten :D :D för jag ahr ju faktist varit sjuk! :D aja, hörs. pusssss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0