börjar bli bättre, saknar hanna!

nu är jag deffentetivt på bä'ttringsvägen, vilket är as bra! (=  har nästan inge feber längre, och har inte så jättejätte ont i halsen, mest på kvällarna, men jag kan dricka ordentligt typ, och jag har ätit i dag! :) och inte vilken mat som hellst heller, utan världens godaste dillgrejs av britt, hah fy fan, de är så jävla gott :D hahaahha och nu när jag skriver de här så kom jag på att ja glömt pencelinen i gen, och klockan är halvfyra nu med, HAHAH, ja men de e bra, blir i väg och ta den nu då, under ett par timmar.... aja :( efter den så blir det vell film eller något. och senare ska jag kanske äta nånting mer, och sen blir det vell sovdags om ett tag kanske :D haha. men i alla fall, så saknar jag hannabjurling verkligen MEST! självklart att jag ska bli sjuk när hon kommer hem, fan :( måste bli frisk nu, så ja hinner träffa na, jätte länge sen nu ju.

Kommentarer
Postat av: anna wennerbloom

och bara för att jag saknar dig :o

2009-08-16 @ 10:29:59
URL: http://annawennerbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0