skrämmande..

ja hej. jag känner mig så här skit glad toppen.
efter gårdagens första tfgyhuijkolälkh morgon humör, och senare YHUIJKÖLKMNYCR dagens humör,
så är nog i DAG  dagens humör unger fär VKINHGYU#¤%&/(FGHIJ ja ungefär så tror jag. fortförande tack vare karin.  jadu jag vet inte ja. efter som jag förtförande inte får GÅ te kompisar och förtförande inger får komma HIT. så blire vell samma som i går och dagarna innan, sova lite tv sova.. men jo de är mitt liv de. mysigt :) skola i morgon då antar jag, men den blir kanske ganska okej, det är ju tema vecka och så satt inga vanliga lektioner mest bara film. det blir kanske najs, och rätt lugnt alltså. men sen så vad som händer nu, det vet jag inte riktigt. vart e allt på väg, va händer egentligen?. skrämmande ja. hoppas på att allt ordnar sig, de måste de gö. så ja nu göre de, och så blire. faan för resten och hejdå

jag är rädd.
26/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0