sooooovde hos bjurling!

jag sovde hos min älskade bjurling inatt iaf ja. och de va myspys, vu va ute hela kvällen och knäppte massa kort, flera timmar kändes de som sen ;o jaja, blev vell iaf några fina kanske :))) hem och sov sen, väldigt skönt. sov ju över en litebn bit ;))) missade bussen, och GICK fram. gaanska så duktigt hade jag inte varit med hanna så hade jag ju stannat hemma! :) , skolan va typ fetttma seg. hem sen ja, för jag fick inte åka ¨åh sova hos hanna en natt till nej, för stefan hade ju bara magsjuka, och jag kan ju bara inte bli smittad, nej nej. men visst serrru, de är vell bra eller? ;s nej det är de fan inte. dåligt irriterad, somna när ja kom hem, tutr va vell de annars hade jag varit helt dctfnhjkcfbhj! ;o, aa iaf ska nog duscha nu, kanske äta nå, jag tycker jag äter mke oftare nu för tiden, mja de är vell bra kanske. jajajajjaaj. hejdå! (;

jasssså.
23/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0