geee fan

blidde inge skola i dag, ååh inte fan vare mitt fel iaf.

fan sur jag är nu, arg åååh ledsen. eyy fan vet inte.
men du tror du vet allt, men du vet fan itne ett skit du vet två procent av mitt tuuuusen procentliga liv.
låt mig va, gnäll inte hela tiden, tro inte du vet allt för de gör du inte. lägg dig inte i mitt?, jag går inte åh gnäller om ditt hela tiden, så varför ska du gört om mitt?, du vet ju inte ett skiiiiit, så du ska inte snacka om massa saker.

oookejj, min dag har varit så här, gått upp fixat mig, sen sovasovasovasovasova, typ.
kliockan är lite över sex, vakna nyss, ska kanske käka nudlar eller något. sen duscha och anatagligen sova i gen.
skola i morgpon, TROR jag vell.

ojojoj
15/4

Kommentarer
Postat av: HANNNANNANNABB

du måste klomma älskar idg!

2009-04-15 @ 20:34:09
Postat av: katrineo

alllt för dig äölskling!

jag skulla ju komam i dag åh, men de va ju inta mitt fel ;sss

2009-04-15 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0