faluuun vare

kom hem från falun i går, de va najs att va där. världens skönaste sängar och täcken ! :D
+ att de va ju väärsta studsen i dom ! ;o hahah, as bäst.
när vi åkt epå lördan hämtade vi först brudsen, sen in te nå affärer, sen skulla vi käka, men kom te mickropolen:D
eftere, så vare hem te hotellet! ;o bowlaaade lite och så, första gånmgen i mitt liv (y) jennifer ägde sönder ;o hahaah, inte johanna ;)))) :D sen åkte iv åh käka glass på doonken :D , hem sen ann åh karin typ sov, och jag , jennifer och johanna lekte lite grannna, med hissssen kanske blandannat, HAHAH johanan fastna x)))), johanna åpkte i från mig ;o vi åkte te alal våningar! :D HAHAHAH, jaja kul vare iaf! ,

söndan,vakna vid halv tio, gick upp.. lite senare ;) ner åh käka FRULLLLLLE, upp städa lite pcaka liksom, fixa.
hoppppppppa lite fina stutttts i sängvarna! ;)) och allmänt leka liksom ;) jennifer hade damp johanna med :D
åktee sedan vidare te några andra affärer, och sen hem. ;o najs helg tkte jag att de va :))

neej.
20/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0