en lördag full av nytt liv

måndag - efter jobbet gled jag hem å tog en liten pn. när rasse ramlade hem från jobbet så rullade vi vidare till uppsala för att spana lite badrumssaker. å herre. vi hade nästan bestämt oss för lite saker när vi åkte dit. men väl där vart vi nog tillbaka på noll. så himla mycket grejer. ingenting riktigt skriker perfekt ja, vore enklare då? lite max drog vi på vägen hem också.
tisdag - torsdag - jobba östersund. OCH HAR LYCKATS BOKA EN RESA!!! till jojjo å mexico. wohoo.
fredag - ledig, himla skönt. drog mig länge i sängen, åt en seg frukost till lite serier och tog en lång dusch. sen plockade jag upp robin å åkte en sväng till valbo. en maskin till bilen som luktar skit införskaffades och en vända på systemet. sen gled jag hem till mackelito familyn, jeffa anslöt också. fick lite bullar å mys med två bebisar. mycket trevligt! hemma blev det pizza å film i soffan.
lördag - bestämma badrum stod på schemat, och det tog ungefär hela dagen. med lite paus för mat och städning därimellan. hujedamig va klurigt det ska behöva vara. förhoppningvis blir det bra tillslut. avslutade kvällen med god mat och film i soffan.
söndag - sov en liten sväng, sen packade vi ihop oss på fyrhjulingen och drog en liten tur. jeff, david,robin, syrran å comp. var vid nå nytt mysigt ställe ute i skogen vid vattnet. jeffa hade fixat i ordning nå kanelbulletoast, supergoda! sen åkte vi hem och bestämde klart badrum. en film å lite käk i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0