weekend till polen

måndag - efter jobbet gled jag hem och sov en stund. sen plockade jag ur badrummet så det är redo att rivas. å så käkade vi lite gott. 
tisdag - tidig uppstigning och iväg med rasse på ett morgonuppdrag, sen jobba östersund
onsdag - ledig, sov till 11 ungefär. gick upp å käkade frukost å kolla ett avsnitt serier i soffan, sen somnade jag om och sov tills pojkvän ringde påväg hem från jobbet halv fyra. hehe, trött? svirade om och drog en runda till gävle/valbo. kikade lite badrum och shoppade lite smått. nu är allt till badrum beställt. tillslut.
torsdag - jobbade östersund
fredag - lite frukost å dusch, sen iväg på begravning. efter ett par tunga timmar i kyrka och fika, åkte vi hem å tog en promenix med robin. följt av tacos. sen kramades vi i soffan. 
lördag - polen står på schemat! marris hämtade upp mig å så stannade vi för en donkenfrulle. väl på arlanda gick allt lugnt å fint, men ölen va slut?? snopet. landade i Gdansk och lyckades ta en uber till gamla stan och hotellet. svirade om och gav oss ut för lite käk och ett par öl.
söndag - klev upp till en hotellfrulle, pannkaka finnes, men alltså inget tillbehör?? halvbesviken men det är var det är. hotellet ligger helt perfekt, kliver bara utanför dörren så utgår vi från den perfekta gatan att göra ungefär vad vi vill. vi har promenerat i massor. var upp till St Marys Church, 400 HEMSKA steg, men till en super utsikt. fikat. käkat. promenerat mera. öl. och tillslut hem å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0