polen, hemgång, sjuk, fullspäckat

måndag - fortsatte promenera omkring. ett mysigt litet "fejk"parisahjul, men höjdrädda marris ville inte åka. fick väl vara nöjd att jag fick upp henne för kyrktornet, hehe. var en vända till ett shoppingcenter på tre våningar, rätt skapligt. såklart en del käk å faktiskr rätt så lite öl. lördagen gjorde sitt där, hehe. skulle ha tagit oss ut till sopot, en strand. men vädret var lite lurigt så vi höll oss i krokarna. hade ändå väldigt tur med vädret, stod från början att det skulle regna typ alla dagar. kom nån skur, men mestadels var det fint.
tisdag - klockan ringde typ 04, dags för hemgång. lanade i swe på morgonen. och jag var sen igårkväll rätt så slut, kanske lite feber? sjuk. hem till soffan och låg och halvsov där hela dagen. pojkvän kom hem från jobbet också sjuk, så låg vi där ihop. tråkigt med mysigt.
onsdag - fortfarande sjuk. men inte lika farligt. mest snorig och typ kommer kanske få ont i halsen. gjordes inte mycket, försökte ta det lugnt och krya mest. pojkvän har förresten lyckas riva ut ungefär hela badrummet under mina dagar i polen. så förtillfället balanserar man ut på en bräda till toaletter, som står på en liten platta, och sitter heller inte fast.. alltså vingligt. OCH så lär man fylla på det med vatten varje gång man ska spola. trevligt! 
torsdag - va iväg med rasse en sväng på morgonkvisten. han stannade hemma från jobbet resten av veckan, jag återgick jag. ett pass östersund blev det!
fredag - jobbade östersund
lördag - idag har det grejats massor i badrummet, dom är duktiga! längtar tills de ska bli klart. jag har sovit lite, duschat lite. sen drog jag en lite shoppingsväng med marris. mot kvällen gled vi till obo, FÖR DEN STORA LILLEBRORSAN FYLLER 20(!!!!)ÅR. vilket ju är heeelt galet???? stort grattis till dig Tobi, du rockar. jag är stolt över dig och allt du är. även fast du kan vara världens mest dryga skit också. lite hamburgare, lite kakor, lite alkohol. och lite hårfärgning blev det också. 
söndag - tidig uppstigning för ykb i söderhamn, fy farao. men det var rätt snabbt överstökat ändå, å lite hotellfrulle får man väl ändå vara glad för. drog hem å käkade lite sen vidare till gävle. plockade upp emma å drog till konserthuset för att kika på vår älskade william å hans föreställning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0