det går tungt och framåt

måndag - efter en lång söndag, skulle jag varit död natten till örebro. så bytte till mig ett östersundspass idag istället! behövde stanna för ett par vindkraftsverk, brukar behöva de. och en av blinkbilarna stannade å gav mig godis??? hur mysig 
tisdag - våffellunch hos marris, innan ännu ett östersundspass. blev stoppad av polisen blev jag också. en liten rutinkontroll tog dom in mig på minsann, körkort å blåsa. det gick ju bra. sen när jag skulle få åka vidare och frågade om man kunde vända längre fram på den lilla vägen dom tagit in mig på, ja då kolla dom lite tveksamt på mig, å tänkte nog "fuck", å sa njaeä, det kan du nog inte med den här. neeeeee va bra! fick stoppa upp vägen så fick jag backa ut igen. va kul. det gick bra, men ändå. inte så impad av pollarna.
onsdag - torsdag - fredag -  fortsatte veckan, med att jobba östersund. och pojkvän jobbar på med badrummet.
lördag - skulle dejta annis lite, men vi flyttade till morgondag. pojkvän gav sig upp på taket för att börja få ording för solcellerna som kommit. jag tänkte ta en lång välbehövd göra ingenting dag, men började med att städa i hemmet. och så sprang visst hela dagen förbi. det behövdes dock veerkligen, efter allt badrumsfix som görs här hemma. sånt byggdamm ÖVERALLT. robin med kids kom över på lite käk. sen kollade vi nå dålig film i soffan me lite popcorn.
söndag - prommed med annis, upp för kungsberg. HUJEDAMIG, va jävla jobbigt? jag var heelt slut. tänker skylla på att jag fortfarande är lite sjuk, men såhär jobbigt har det aldrig varit. skärpning. efter det drog jag iväg å hämtade linnea. vi hälsade på hos mackelitofamilyn. hem å försökte oss på nån snabb nutella/kladdkaka, failade rätt rejält. menmen! avslutade dagen med tacos å vila inför natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0