så var det dags för lite sol

måndag - efter jobbet gled jag hem, skulle lägga mig för powernap. men blev att duscha, fixa med tvätten, plocka i ordning lite saker. när jag tillslut la mig i sängen kom typ rasmus hem från jobbet. vi blev inge sova. käkade och grejade lite. packa stod verkligen på listan också, men det gjordes inte.
tisdag - fick bli tidig uppstigning för det kom folk å grejade i badummet. när man äntligen va ledig tillslut, menmen. blev tid att ta tag i den jävla packningen tillslut, men det gjorde jag då inte. jag lallade bort hela dagen på någotvis med någonting, frågan är vad. på kvällen gjorde vi lite lassagne å hade mys. 
onsdag - leddig och tidig uppstigning med pojkvän. men kom då ingen badrumsbyggare förens efter lunch, det va ju skönt. men segt att ha väntat hela dagen. när jeff slutade jobbet drog vi en vända valbo. sen hem och så illa tvungen att fixa packingen. nu är det i princip klart. pojkvän springer omkring å grejar med nån instalation till solcellerna. jag ska ta en dusch. å sen bara kramas. inatt drar vi, mexico hej! å hoppas komma hem till färdigt badrum.
Trackback
RSS 2.0