påväg att ramla dit igen

måndag - skulle luncha med marris å eddan, men de va lite sjuka och tur var nog det. för då åkte jag hem istället, och la mig för en powernapp, va så jävla trött. somnade runt 14, vaknade till när rasse kom från jobbet men somnade om igen när han skulle fixa med nåot. han väckte mig vid 19, då käkade vi och kollade en film. sen la vi oss och jag somnade igen vid 22 och sov hela natten. rätt så slut. 
tisdag - fredag - jobbade hela resten av veckan östersund.
lördag - linnea, jeffa och signe kom hit. så vandrade vi över till mackelitofamilyn för lite halloweenmys! vi spökade ut oss, fikade och gjorde pumpor. sen åkte vi iväg för spökvandring, det var läskigt och mysigt med. avslutade med att hämta hem käk från pizzerian! mycket bra spökdag! 
söndag - skulle göra allt som behöver göras. packa, tvätta, byta sängkläder, städa, greja. men jag va bara trött??? orkade inte riktigt med nått, men kunde inte riktigt sova heller. på em åkte jag till ockelbo med jeffa för att fira tobi i efterskott. en klippning på honom och lite tacos. sen hem och vila lite inför natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0