sommarliv rullar vidare

måndag - efter jobbet gled jag hem å tog en dusch. plockade lite i hemmet. å när pojkvän kom från jobb gled vi över till brorsan på andra gatan för lite kalasande av barn. femkamp och grill blev det!
tisdag - ledig. satte mig i solen å käkade lite frulle. sen drog jag iväg me sändrow å familyn för lite glassdate. tänkte försöka oss på det "nya" i kunggårn, men väldigt mycket folk gjorde att vi drog vidare till gamla hederliga högbo. å inte klagar vi för det, himla festlig glass blev det! novalie fick lite förskottsfödelsedagspaket också! när jag kom hem gled vi över till robin å fick lite grillat, sen gled vi över till oss och spelade en runda kubb. avslutade dagen med en liten promme.
onsdag - toppenväder så njöt halva dagen i solen. när pojkvän kom från jobbet körde vi en runda pil och diskuterade en massa bilar sen gick vi över till robin å fick grillat å kladdkaka. shoppade hos glassbilen gjorde vi också! mackelito å bebis med, typ halva glassbilen. eheh.
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - käkade frulle me pojkvän, sen skjutsade han mig till boänge å jeffa. vi duschade å fixade lite sen iväg till gävle. en liten middag på inte en höjdar restaurang för mig, men trevligt iallafall. sen vidare till furuvik och stitelsen. där fick jag mig lite churros iallafall! efter furuvik åkte vi vidare till interpool för lite shuffleboard. och super impad över reasturang/krog toan!!!! vilken fest now days?!
söndag - sov rätt så länge. sen var vi iväg på middag hos morsfarsan. gott med grillat. efterätt va jordgubbbar å glass, dubbel win. sen åkte vi hem å myste en film i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0