så rullar sommaren på sista refrängen

måndag - efter jobbet gled jag hem å vilade litelite. sen drog vi iväg på fyrhjulingen med robin å comp till skogen å grillade lite middag. kolbullar(?) fick det bli. aka pannkaka för mig. åkte hem å tvättade av bilar. pojkvän utvändigt och jag invändigt. sen packades väskor för lite utflykt. 
tisdag - tidigt upp och iväg. plockade jeffa å david, en donken frulle sen rullade vi mot huddik. spenderade första halvan av dagen på stranden, vilken va ungefär som utomlands. svin trevlig!! käkade lunch, drack lite vin, spelade lite tre i rad å hade det fint. sen checkade vi in på campingen och hängde andra halvan inne på deras "spa/pool-område" det va också trevligt om än inte så stort, tur de va rätt lite folk. en liten dusch, en liten minigolf runda (som vi snodde oss till) en middag och sen vin å kort resten av kvällen utanför tälten. sov i sånna stora "indiantält" super mysiga om än inte så fräscha som man hade hoppats. fanns väl en hel del att säga om allting, men i det stora hela är vi mycket nöjda ändå. 
onsdag - lite frukost och sen vandrade vi ut i skogen kring området. letade efter och kröp i lite grottor. skulle tydligen gå att kunna komma väldigt långt där "under jorden", vi var inte riktigt klädda och hade lite lite lampor med oss, så vågade oss inte så långt. men va häftigt det vi var ner i ändå! packade oss in i bilen och åkte iväg till ett första stopp för lite äventyrsgolf i huddikkrokarna, sen åt vi en lunch i stan. åkte vidare ut i skogen för ett utkikstorn. sen avslutade vi i söderhamn vid stenöcamping. ännu en ävetyrsgolfrunda och lite kvällsmat. spelade också en annorlunda golfrunda där alla spelade på planen samtidigt? stod så i reglerna? speciellt men kul!! nöjda över vår lilla miniresa iallafall. mycket trevligt. jeffa va minigolf jävla kung! avslutade med en liten flurry på hemvägen också!
torsdag - älskar att få vakna med pojkvän, för min del kan han gärna alltid ha semester. iallafall sålänge han ligger kvar å inte stressar upp tidigt ur sängen. vi käkade lite lunch och sen gav jag mig iväg till jobbet.
fredag - pojkvän sov ännu en gång rätt länge, trött han. nöjd jag. sen gjorde vi tacos å satt ute i solen tills jag skulle åka till jobbet. 
lördag - pojkvän gav sig iväg tidigt för att åka å kika på rally. jag sov lite längre än jag tänkt men trött som tusan. satte mig ute i solen å käkade frukost å njöt nån timme. sen duusch och fix. stefan plockade upp mig, å vi plockade upp lina. furuvik stod på schemat! prommmade omkring lite bland kamelerna, käkade thai å kikade på molly. saknat min bus, det var himlans trevligt.
söndag - pojkvän gav sig iväg tidigt även denna dag. jag sov längre och sen satt jag ute i solen å chillade en sväng. åkte till jeffa, promenixade iväg till aqua å köpte med oss mat som vi käkade på stranden i solnedgången. perfekt avslut på semestern för henne, perfekt söndag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0